Dažniausiai Užduodami Klausimai
- Kokius mokėjimo būdus priimate?
- "Paysera" įmokų surinkimas internetu visais populiariausiais mokėjimo būdais – kortelėmis, per e. bankininkystę, naudojant Bank Link ar Mokėjimo inicijavimo paslaugą.
- Kaip galiu sekti savo užsakymą?
- Pateikę užsakymą, gausite patvirtinimo el. laišką su sekimo numeriu, kai tik siuntinys bus išsiųstas. Šiuo numeriu galite sekti savo užsakymo būseną.
- Kokia yra jūsų prekių grąžinimo politika?
- Norime, kad būtumėte visiškai patenkinti savo pirkiniu. Jei nesate patenkinti savo užsakymu, žr. mūsų Grąžinimo politiką, kur rasite informacijos, kaip inicijuoti grąžinimą arba keitimą.
- Kaip išsirinkti tinkamą produktą savo plaukų tipui?
- Suprantame, kad kiekvieno žmogaus plaukai yra unikalūs. Norėdami rasti geriausią produktą savo plaukų tipui, apsilankykite mūsų [Plaukų tipų vadove] (įterpkite plaukų tipų vadovo nuorodą), kur rasite asmeninių rekomendacijų ir patarimų.
- Ką turėčiau daryti, jei esu alergiškas arba jautrus?**
- Jei esate alergiški arba jautrūs, peržiūrėkite kiekvieno gaminio puslapyje nurodytas gaminio sudedamąsias dalis. Jei turite konkrečių problemų, rekomenduojame prieš naudojant gaminį plaukams atlikti bandymą.
- Ar galiu atšaukti arba pakeisti užsakymą po to, kai jis buvo pateiktas?
- Siekiame užsakymus apdoroti ir išsiųsti kuo greičiau. Jei norite atšaukti arba pakeisti užsakymą, kuo greičiau susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu info@dailycare.lt. Mes pasistengsime jums padėti.
- Kaip susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda?
- Su mūsų klientų aptarnavimo komanda galite susisiekti el. paštu info@dailycare.lt arba naudodamiesi mūsų [Susisiekite su mumis] (įterpti nuorodą) forma. Esame pasirengę padėti jums visais rūpimais klausimais.
- Kur rasti akcijas ar nuolaidas?
- Norėdami nuolat gauti naujausią informaciją apie mūsų akcijas ir nuolaidas, prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir sekite mus socialiniuose tinkluose. Savo lojaliems klientams dažnai siūlome išskirtinius pasiūlymus ir akcijas.